Retouren en Garantie
Uiteraard doen wij ons uiterste best om u optimaal van dienst te zijn. Toch kan er natuurlijk wel eens iets fout gaan. Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn bij een eventuele foutlevering hebben we een aantal scenario’s op een rij gezet en lichten we toe wat de gang van zaken dan is.
Verkeerde producten
Als er andere producten geleverd zijn dan u besteld heeft of als deze producten anders zijn dan vermeld wordt in de opdrachtbevestiging, halen wij op onze kosten de zending retour en leveren wij u zo snel mogelijk de juiste producten.
Bedrukkingsfout
Bij elke bedrukking is de vooraf voor akkoord aangeboden digitale drukproef leidend.
Mocht de bedrukking onverhoopt anders zijn dan in de drukproef en zijn de artikelen hierdoor niet bruikbaar, dan kunnen we de producten retour nemen en opnieuw leveren. Wij kunnen helaas geen klachten over de bedrukking accepteren wanneer er geleverd is conform een goedgekeurde drukproef.
Kwaliteit product niet naar verwachting
U heeft vooraf de mogelijkheid om gratis een onbedrukt sample van het product op te vragen zodat u de kwaliteit van het product kunt beoordelen. Mocht bij levering de kwaliteit van de geleverde producten anders zijn dan van de eerder gestuurde sample, dan ontvangt u nieuwe producten.
Werkwijze indienen op- of aanmerking
Een op- of aanmerking kan alleen in behandeling genomen worden als u dit schriftelijk/per e-mail en binnen 8 dagen na levering doet. Wij willen graag een compleet inzicht in een foutlevering hebben. Daarom vragen we u om één of meerdere duidelijke foto’s van het door ons geleverde product mee te sturen.